Başlangıç > Aydınlar Konuşuyor, Gülcan Görüroğlu, Sanatçılar Konuşuyor, Video > Gülcan Görüroğlu: Beni Yaşatacak Yoldaşlarım Var

Gülcan Görüroğlu: Beni Yaşatacak Yoldaşlarım Var

goruroglu“Aslı Kürtçe olan bir atasözü var:“aslanın erkeği dişisi olmaz” diye. İşte o aslanlardan birisi de Gülcan Görüroğlu. Aylardır aymazları ayıltmak, zindanlarda devrimci tutsaklarin üzerine yıldızsız gece gibi örtülen ortacağ karanlığını ışıklı aydınlığıyla boğmak, bu katı duyarsızlık karşısında insanlığın onurunu kurtarmak için müthiş bir kararlılık, cesaret, inanmışlık ve aşk ile direniyor ölüm orucunda uzun süredir. Çok ıraktan, ama yürekten katmer açmış bir kızıl gül gönderiyorum Gülcan’a. Öpüyorum aydınlık alnından. Şiirler ola, diyorum O’na! Ozan Telli

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

